Wassup!
Welcome to my simple triple diary's blog, i`m Eyda..thanks for visited my blog,92', Saggitarius , #FCB. nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow me okay.Thank You :)


Screaming Here!


Instagram
Cerita Hidupku

Credit by

Template 100%: Atin Tory
Editor:Eyda Amanda
Others:Atiqah
Song:Sorry by Secondhand Serenade

Kembali Normal
Thursday 22 March 2012 | 2:53 pm | 0 comments

Hmm... Lapar tau dari pagi tadi aku edit blogskin ni balik ke design templete.Tak ke menangis aku dibuatnya.Huhu..Tapi yang penting semua dah settle..Cuma ada sikit jea lagi yang aku rasa semak aku nak delete.Ohhmaii lapar tahu tak ? Sanggup tak makan, sanggup tak keluar bilik, *tapi mandi tu aku mandi lah .Haha..okay cont balik..Sanggup hanya semata-mata nak edit blog . GILA tahap babeng,.hehe.




Tepu la.taktau nak buat apa.boyfie aku pulak dia baru pegyy kolej dia sebab nak bayar duit untuk konvo dia bulan empat nie.Hehe.aku wajib pegyy.*bie nak pegyy gak k :D baru ingat nak skype dgn dia.Tapi dia kluar pulak.Haish syg2.hmm.



Kayy lah terlampau overdoss kelaparan nie. Apa yang ada atas meja pon aku taktau.Harap2 mak ak dah masak.Klau tidak makan telur mata lembu jela nampaknya.Kalau nak msk mknn yg berat2 , takot aku tak larat plak.kang tak pasal2 pengsan kat dapur.Aku ingt nak order mcd je.Tapi haram CREDIT plak takde (Y) ^(oo)^


Older Post | Newer Post