Wassup!
Welcome to my simple triple diary's blog, i`m Eyda..thanks for visited my blog,92', Saggitarius , #FCB. nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow me okay.Thank You :)


Screaming Here!


Instagram
Cerita Hidupku

Credit by

Template 100%: Atin Tory
Editor:Eyda Amanda
Others:Atiqah
Song:Sorry by Secondhand Serenade

Ticket MahaRajaLawakMega at Stadium Bandaraya Jb
Monday 27 January 2014 | 5:43 pm | 0 comments


Assalamualaikum guyss .
 Gua punyalah pening pikir nak beli ticket 
online or terus je beli dkt Stadium
Mula2 tu gua confused jugak ticket ni jual dekat mana.
Gua punyalah search dekat internet bagai.
Nasib baik ada laptop and broadband senang sikit nak search kan.
hehehe.


Search punya search jumpa jugak dekat mana nak beli.
Korang yang nak beli online pun boleh.
Dah boleh beli dari 25 hb haritue lagi.
Gua bincang dengan mmbe2 and adik gua pakat
beli terus je ticket niee.




Ni untuk beli online korang boleh masuk dekat link ni K :)




And yang nak beli hand by hand tu boleh lah 
terus beli dekat Stadium Bandaraya Jb.
Tak tahu dekat mana ? 
Nah gua tunjuk gambar Stadium Tertutup MBJB nie K



And ni pulak dalam stadium tu ...



See nampakkan dekat situ ada bahagian Arena RM25
And Upper Tier pulak RM15 sahaja.
Korang yang nak terus beli ticket hand by hand tu 
pukul 10 pagi(31January) dah bukak untuk beli ticket.
Jangan datang pukul 10malam pulak.kah!
Gua pukul 8 pagi ni rasa dah tunggu depan stadium.
hehehe.
Penat gua explain.Tak faham ? 
Sila comment K ? 
Okay byeee





Older Post | Newer Post