Wassup!
Welcome to my simple triple diary's blog, i`m Eyda..thanks for visited my blog,92', Saggitarius , #FCB. nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow me okay.Thank You :)


Screaming Here!


Instagram
Cerita Hidupku

Credit by

Template 100%: Atin Tory
Editor:Eyda Amanda
Others:Atiqah
Song:Sorry by Secondhand Serenade

New Skin :D
Friday 18 May 2012 | 3:48 pm | 0 comments


Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....
Nampak tak blog aku dah berubah dari yang lama ke
yang baru,
Nie lah blogskin.
Ramai yang tak suka pakai.
Actually aku pon tak berapa suka,
Just nak try-II jea
Apa salahnyakan.hehe
Tak boleh letak kotak follower :'(
And lagi satu tak boleh
Nak post dari blog ke fb or whatever lah.hmm
Lagu yang aku letak ni lagu favourite aku
Nak tau lagu apa?
Carik sendiri.HAHA
Kebanyakan gambar yang
aku guna nie
Banyak gambar k-pop je.HAHA
Lagi pun blogskin ni act use gambar-II k-pop.
Entah apa-II jelah aku punya skin nie kan.
Pening nak edit balik.
Ada yang belum siap lagi.
Dah tak larat nak edit,huhu.
Yang aku tak berapa berkenan bila guna blogskin ni
alamak dia punya tulisan macam haram JADAH betul.
Kecik gila kan kan kan ? HAHA
Kesian tahu.tak makan lagi.
Okay let's go to dapur.
Nak masak la,apa lagi .Chow dulu ^^
Assalamualaikum




Older Post | Newer Post