Wassup!
Welcome to my simple triple diary's blog, i`m Eyda..thanks for visited my blog,92', Saggitarius , #FCB. nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow me okay.Thank You :)


Screaming Here!


Instagram
Cerita Hidupku

Credit by

Template 100%: Atin Tory
Editor:Eyda Amanda
Others:Atiqah
Song:Sorry by Secondhand Serenade

HI Geng !
Wednesday 12 November 2014 | 3:39 am | 0 comments

Dah malas nak cakap banyak
Gua tahu dah lama tak bukak blog ni
Sebab gua online selalu pakai phone je

Jarang ada masa nak online guna laptop ni
Pagi-pagi buta ginie gua terasa rindulah
dekat blog ni kan
Aku tanya apa khabar semua ~~~
Hewhewhew

Lagi sebulan lebih je dah nak 2015
bulan december ni gua punya bornday lah !
Ah tak sangka cepat je masa berlalukan
Cepat je gua ni dah membesar
Tapi yang kenal gua je tahu macam mana gua
punya perangai ni.
Kadang tu tak berapa nak matang
Kahkah !


Kau kalau nak matang sangat pun tak boleh
kadang hidup ni kenalah gila-gila jugak
Lifeless sangat !


Taknak cerita panjang lebar...
Selamat pagi rabu ! 
Night fellas .


Older Post | Newer Post