Wassup!
Welcome to my simple triple diary's blog, i`m Eyda..thanks for visited my blog,92', Saggitarius , #FCB. nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow me okay.Thank You :)


Screaming Here!


Instagram
Cerita Hidupku

Credit by

Template 100%: Atin Tory
Editor:Eyda Amanda
Others:Atiqah
Song:Sorry by Secondhand Serenade

Aku Terima Nikahnya vs Setia Hujung Nyawa
Friday 8 February 2013 | 4:47 am | 0 comments

Hye .. I'm back.
Haa...dari title je dah tahu apa diakan.
tak tahu jugak?
Haa duduk diam2 aku nak story nih .
Sebenarnya citer ni aku tak tengok lagi
Alah citer yang NORA DANISH dengan Adi Putra tu
Haha kesian kan.hmm



Aku baru teringat yang aku belum lagi 
tengok citer ni.
So aku bukaklah link ni
Haa kan ada tu citer 
Aku Terima Nikahnya.
Jalan citer menarik,sebab tulah aku nak tengok 
#padahal orang lain dah lama tengok
alah janji free bukan kena bayar pun kan. hihiii

Baru je habis layan citer ni tadi.
Aku sampai nanges2 tengok citer ni
sedih k sedih .hmm :'(
Orang yang tak ada feeling je yang 
tak rasa sedih .puihh !
Awal2 lagi si ADI ni dah excident.
Lepas bangun je dari koma boleh pulak 
dia hilang ingatankan.
Pehh kalau aku lah jadi tempat nora
taktahu nak cakap macam mana
Tapi last ending dia tu yang tak tahan
air mata ni mengalir je.hahaha.
Jiwang plak pagi2 mcmni.

and lagi satu citer yang slot akasia 
SETIA HUJUNG NYAWA 
tu akhirnya tamat jugak semalam
ending konon2 nak bagi aku jeles lettew.
hahahaha
Jeles k tengok gambar ni.
wakakaka
over plak macam apa je. XD
citer ni dengan vanila coklat aku rasa
yang paling best.
nasib baik lah boleh tengok ulang2
setiap kali citer ni aku mesti record
And yang untungnya siapa yang ada
astro PVR dekat rumah
boleh tengok banyak kali kan :)
#apahal lebih2 plak aku citer ni.
haha.okay lah see you 
byeee ;)








Older Post | Newer Post